The “Paper of Record” is turning into the “Paper of Fools.”

Via Daily Caller.

….The New York Times fell into a trap that has claimed a number of reporters writing on North Korea, the inclusion of reports from the DPRK News Service into articles. Writing on North Korea’s new ICBM, NYT attributed a tweet to the North Korean government.

“Because of an editing error, an earlier version of this article attributed incorrectly a Twitter statement to the North Korean government,” NYT said in a correction. “The North Korean government did not belittle a joint American-South Korean military exercise as ‘demonstrating near total ignorance of ballistic science,” that statement was from the DPRK News Service, a parody Twitter account.”….

Hey, thanks for clearing that up, NYT!

NYT Quietly Corrects Major Falsehood They Helped Spread on Russia Investigation

This section is for comments from's community of registered readers. Please don't assume that Tammy agrees with or endorses any particular comment just because she lets it stand.

You must be logged in to post a comment.